今朝我專登早d起身溫生物,點知我努力溫個d佢又唔出,冇咩點溫個d佢又出到足哂,比佢玩撚死。 後左學之後我就同班友仔去踢波,點知我尋日病完體力大不如前,唔駛一陣就冇氣跑,跟住仲比人話我成日都唔肯追個波 >.<。次後超搞野,衛斯理踏波車,跟住仲波及余仔,2條友仆左係度.......