尋日去左深水涉到睇曬..
番到黎打麻雀打左4點幾5點
先沖涼訓教
今朝訓到1點幾又比人嘈醒左...
去左大快活食野
食完出旺角
買左4隻蝦仔
2男2女
仲買埋黑鋼砂勁q重
番到黎見到仇飛@@
揮左個手就走左喇
番到去整野整到出曬汗
又熱b0