9月1終於都來了...
暑假都係計續落去...
7點3落左去搵牙妹佢地..
食早餐...
本來係去m記點知冇位就去左金源..
成8個人逼埋落一張枱到...
集隊戈陣要暴曬...
上到去...
原來係6樓....
wing sir做左班主任..
基爺做左我地既副班...
小息前如常既廣播....
係廣播戈陣牙狗講左句..
每日帶幾蚊搭車都唔夠...笑左
完左小息上去禮堂...
另一笑點...
畢業禮~
今年應該會有好多野玩....