| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-11-10  |
分類: 未分類 |
呢排好開心呀!!`
今日派兩張test!
第一張是地理test,
都幾好ge!
81.5分!
加油o!就考試lo!
第二張,生物!
本身諗住考到100分!
囉miss戈分present + ma!
點g得95分!
算啦!都幾好嫁啦!
下個星期就考試啦!
呢兩個星期都5會打blog ge啦!
希望你地可以努力在家study!
5洗係到留cm ge啦!
留番d時間study啦!
|
|
|
SaNLeI 於 2008-11-23 10:35 AM 發表:
呵' 考完試la' Comment]]'
|
|
|
SaNLeI 於 2008-11-17 01:24 PM 發表:
考試+油ar'' Comment]]'
|
|
|
chi9 於 2008-11-15 11:40 PM 發表:
加油ar.我支持你,exam一定成功.
|
|
|
Er880 於 2008-11-12 11:41 PM 發表:
羡慕你咁高分T^T
|
|
|
你就好啦...鬼死感高分'. 勁野aR". 攞穩第2'.
|
網主回覆
咁又5係!
仲有毛毛+ma!! Posted at 2008-11-11 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
全憑自己努力的呢!!~ Posted at 2008-11-11 07:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|