MiChEllE's bloG
chio728
暱稱: MiChEllE~雪兒
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-08-24
冇聖誕feel的平安夜:)
2013-12-22
2013-12-19
2013-11-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
◆::''米
◆::''mengwai
◆::''ling
◆::''希希
◆::''鶢翼
◆::''jenny
◆::''mimi
◆::''老弓
◆::''老弓
W.C. (js123456)
◆::''Baby
◆::''sin`
◆::''???
◆::''monkey
◆::''NeREuS
◆::''jo
◆::''tiffany
◆::''糖
◆::''kaomi
☆ Aska. +) (ASUCK0326)
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 12 月 6 日  星期六   晴天


估5到!! 分類: 未分類

今日,

同左Y嫲一齊去見關生!

等左超耐!

本身人地9:30見+ma!

點G去到10:05先見!

李佩明係到同Y嫲傾左超耐!

都5G佢會講咩???

......

就到我啦!

怕怕!

入到去後...

關生話我好乖!

多謝你Y!

ya!ya!

我考第二Y!

點解關生成日都話我輸比tiffany???

我諗你誤會左啦!

tiffany考第一已經係定局啦!

佢咁叻!佢5考第一邊個考第一wo!

同tiffany一班考到第一已經好好ge啦!

5G點解每次見家長都會講起D我屋企人!

我Y媽係到就講我細佬!

我Y嫲係到就講我堂家姐!

都5G D大人點搞???

大家!+油啦!

祝你地good luck!

下一段再奸巴爹!

點都好啦!

多謝關生高抬貴手同埋睇住我!

我先至會有今日ge成績!!!

THZ!

 

 






訪客留言 (返回 chio728 的日誌)


likebee67 於 2008-12-10 05:53 PM 發表:
Pw系咩呀 =3='
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你講咩??!
Posted at 2008-12-10 06:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YAN9224 於 2008-12-07 06:58 PM 發表:
cmmm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THZ!!
Posted at 2008-12-08 12:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CathYChonG 於 2008-12-06 11:12 PM 發表:
COMMENT`
勁ah-V-`
其實lE dE野邊有得比架-3-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THZ!!
Posted at 2008-12-08 12:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MANDY_MC 於 2008-12-06 11:07 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-12-08 12:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



monica00 於 2008-12-06 10:52 PM 發表:
恭囍哂..'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THZ!!
Posted at 2008-12-08 12:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Magictan724 於 2008-12-06 09:46 PM 發表:
班長好棒!!
下段我要努力
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 +油!`
Posted at 2008-12-08 12:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ivan258852 於 2008-12-06 09:29 PM 發表:
恭喜晒..
唔知改你咩名好"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THZ!!
Posted at 2008-12-08 12:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MANDY_MC 於 2008-12-06 09:23 PM 發表:
第二..
好勁啊!!
下一段要加油啊..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THZ!!
Posted at 2008-12-08 12:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Er880 於 2008-12-06 08:04 PM 發表:
關生睇到你好GE一面...
你下一段都係咁嫁LA~~KA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 放心啦!
我5會GE!!~
Posted at 2008-12-08 12:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



likebee67 於 2008-12-06 05:16 PM 發表:
哈.考第2'
問您死未? xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你戈D都5準GE!!
Posted at 2008-12-08 12:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]