| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 6 日 星期六  |
| 估5到!! |
分類: 未分類 |
今日,
同左Y嫲一齊去見關生!
等左超耐!
本身人地9:30見+ma!
點G去到10:05先見!
李佩明係到同Y嫲傾左超耐!
都5G佢會講咩???
......
就到我啦!
怕怕!
入到去後...
關生話我好乖!
多謝你Y!
ya!ya!
我考第二Y!
點解關生成日都話我輸比tiffany???
我諗你誤會左啦!
tiffany考第一已經係定局啦!
佢咁叻!佢5考第一邊個考第一wo!
同tiffany一班考到第一已經好好ge啦!
5G點解每次見家長都會講起D我屋企人!
我Y媽係到就講我細佬!
我Y嫲係到就講我堂家姐!
都5G D大人點搞???
大家!+油啦!
祝你地good luck!
下一段再奸巴爹!
點都好啦!
多謝關生高抬貴手同埋睇住我!
我先至會有今日ge成績!!!
THZ!
|
網主回覆
你講咩??! Posted at 2008-12-10 06:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ!! Posted at 2008-12-08 12:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
COMMENT` 勁ah-V-` 其實lE dE野邊有得比架-3-`
|
網主回覆
THZ!! Posted at 2008-12-08 12:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-12-08 12:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ!! Posted at 2008-12-08 12:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
+油!` Posted at 2008-12-08 12:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ!! Posted at 2008-12-08 12:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ!! Posted at 2008-12-08 12:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Er880 於 2008-12-06 08:04 PM 發表:
關生睇到你好GE一面... 你下一段都係咁嫁LA~~KA
|
網主回覆
放心啦!
我5會GE!!~ Posted at 2008-12-08 12:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你戈D都5準GE!! Posted at 2008-12-08 12:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|