| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 27 日 星期二  |
| 終於番梨la' hapi' |
分類: 未分類 |
仲以為番大陸會好開心'
都吾係ge'
本身年29戈晚番去'
點G年30朝早先番'
and then拉左頭髮'
係大陸好悶呀'
可能因為個個人都大個左'
so冇嘢好玩'
我不嬲都"視錢財如糞土"
D利是都可以吾要la'
so跟左堂+姐番梨'
點G番到屋企冇門口入'
成+人番曬大陸'
e+係堂+姐's home咋'
我ge新年願望係希望每個人都開開心心'
逗多D利是la'
|
|
|
飲暖水na . 重有 .. 貼d暖包系痛戈個位置到' 會好超多多多多多 =_=v'
|
網主回覆
THX'=]]
但我想飲coffie多d' Posted at 2009-01-28 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX'=]] Posted at 2009-01-28 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX'=]]
我真係吾G你係bin個?!' Posted at 2009-01-28 01:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你拉直頭髮??超想睇哇.. d利是你唔要比我丫..唔好咁浪費丫ma/
|
網主回覆
又乜感好睇呀?!'
咪又係人1個'
除非你係我阿媽la'
如果吾係我都會比曬d利是你ga' Posted at 2009-01-28 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Icy107 於 2009-01-27 09:15 PM 發表:
CM'
|
網主回覆
THX'=]] Posted at 2009-01-28 01:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX'=]] Posted at 2009-01-28 01:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
but我覺得拉左等於冇拉' 0v0' Posted at 2009-01-28 01:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|