| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 2 日 星期一  |
| 2009-03-02 |
分類: 未分類 |
HA'
几日冇打BLOG la'
有冇掛住我sin?!'=]]
吾洗講都g有la'
考試la'
請大家加油'
不打了'
我要做我的乖乖女lu'
|
|
|
chi9 於 2009-03-03 03:30 PM 發表:
no1.加油
|
網主回覆
n0.1吾係我' Posted at 2009-03-04 02:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
+油' Posted at 2009-03-04 02:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好的'
1齊+油'
1齊努力' Posted at 2009-03-04 02:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
考試+油" 唔好衰比我睇" lo第1比我睇 +油"+油"
|
網主回覆
攞吾到第1'
呢個位係留番比tiffany+' Posted at 2009-03-04 02:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
- 我覺得你第一攞到架;; - 只係差少少咋..班長-v-
|
網主回覆
第1wo'
我同tiffany D分差好遠ga'
同到tiffany1班.攞到第2已經係第1名+la' Posted at 2009-03-04 02:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
全校第1'
冇嘢ar'
你考比我睇ar'
點考ar?!'
都吾同level' Posted at 2009-03-02 02:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
1定會' Posted at 2009-03-02 02:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|