| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 7 日 星期六  |
| 請容許我爆1次粗_________佛都有火la______________- |
分類: 未分類 |
真係1次感大把'
好lun柒嬲lo'
屌!乜hi ar你?'
你燒壞腦ar?'
得閑去睇下e生la'
最多我同你比埋e藥費lo'
你吾好以為自己好叻sin得+'
屌你老母仆~陷家產'
我覺得你ar媽,你ar爸好慘lo'
生你呢個感ge女出梨'
真係阻住地球轉'
行Q柒開la你,正仆~'
好心你la'
自己個FD條仔都溝'
仲同佢講話你冧佢條仔'
你有冇"自知之明"+?
快D 疴D尿出梨照下自己個死人樣la'
死仆~禿鷹'
你係咪睇得電視劇太多ar?
睇左"與敵同行"ar?
你係咪想做入面戈個"唐立言"ar?
雖然你冇殺人姐.
但係你知吾知你真係同佢好似.'
人地就係做戲,
你就梨真'
but你做得好假lo'
弱柒智+?
你吾識做咪搵我教你lo.
你又話我好識扮嘢'
感我咪教你lo'
我包你學完之後攞到"奧斯卡金像奬"
話我好扮嘢'
有bin個係老師面前吾扮嘢ar?
你問下你自己,你都扮la'
識得話人吾識得話自己'
係'我係扮嘢'
感我都需要係屋企扮嘢咩?
我係屋企好乖lo...好冇'
只不過我係學校,
上堂更係要好乖感聽書la'
如果吾係點攞個第2名比你睇,比你話la'
我係係落堂之後sin同D FD挽之ma'
等我教你la'
呢D吾係叫"扮嘢"
係叫做:
"工作時工作.遊戲時遊戲"
你有冇聽修女講+'
吾聽人講嘢'
仲話我好扮嘢'
我點扮嘢都吾關你事la'
你係咪吾抵得我扮得感好ar'正仆~'
得閑咪1齊切磋切磋下Lo'
仲話班花發姣'
冇嘢ar你'
你bin隻眼睇到班花發姣ar?'
講比我聽lo'好冇?
你只不過係冇人地感令,就吾抵得'
係到講人壞話'
就算班花真係發姣'
你點發都吾夠班花令la'
收爹la你'
又話joyce好黑人憎'
仲話不嬲都係感'
你仲黑人憎la.好冇?
你都只不過吾抵得人地人緣好.
so又憎佢'
又吾見你憎tiffany,黃韻珊......
其實你都好憎佢地'
因為人地成績好過你'
有$$過你'
你對我地都係感la'
你表面好似好鍾意我地'
但係實際上又係我地後面講我地壞話'
吾好當我3歲細佬la'
成日比你art'
係到係用我地'
但係我e+吾係3歲'
係13歲ar'
比半年前ge思想大左10年la'
係10年ar'
你吾好再感la'
我仲話想同你做番好朋友'
但e+冇呢個可能lo'
吾該你自己好好感反省一下la'
你係咪食屎大+?
話我扮嘢'
你仲扮嘢la'
我好想同你反lo'
|
|
|
我都估唔到班長會感火 + 爆粗' but 算la 唔好為左個ge 野 ' 嬲la
|
|
|
講扮野 佢認第2 冇人感認第1 講姣 佢認第2 都冇人感認第1 LA
|
|
|
就算佢係扮野 都扮得似D LA 好冇 唔夠我地..勁 就行開LA
|
|
|
SaNLeI 於 2009-03-08 08:32 PM 發表:
做咩咁嬲ar??
|
網主回覆
吾係講笑'
佢真係鍾意戈個tony lo' Posted at 2009-03-08 08:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
佢想要條仔就去rubbish bin 都搵la' 你唔識睇英文我打中文' [[垃圾桶]]
haha
|
網主回覆
haha'
我諗rubbish bin戈D都吾啱佢la'
佢想要ge話去toliet la'
我諗佢都吾G點解ka'
等我講比你聽la'
[[厠所]]ar'白痴' Posted at 2009-03-08 08:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
自己冇人鍾意就行7開la 阻住晒/ 做人地ge 第3者;'' pk'
|
網主回覆
第1次睇到natilie爆粗'
難得1見'
係lu'
睇佢感ge樣都冇令仔要lu' Posted at 2009-03-08 08:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
十卜你! 打死佢..打佢都覺得晒力ar 叫佢自己去死la 搶人地條仔;'
|
網主回覆
講得冇錯'
自己吾夠power就同人搶仔'
仲話埋我tim'
收爹la佢'
番歸耕田la' Posted at 2009-03-08 08:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我係班長梨+ma'
點可以比呢D感ge人感挽我地+'
係咪sin?!'
如果吾係佢點話我做班長做得感扮嘢' Posted at 2009-03-08 07:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX'=]]
小庄庄' Posted at 2009-03-08 07:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|