MiChEllE's bloG
chio728
暱稱: MiChEllE~雪兒
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-08-24
冇聖誕feel的平安夜:)
2013-12-22
2013-12-19
2013-11-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
◆::''晴
◆::''EmmA
◆::''生菜
Tong Tong (SELINA_0831)
◆::''小庄子
◆::''老婆
◆::''LaM
◆::''朱仔
◆::''monkey
◆::''pancy
◆::''哥
◆::''紅姨
◆::''米
◆::''ada
◆::''???
◆::''NeREuS
◆::''???
◆::''GaRy
◆::''星
◆::''BECKY
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 3 月 7 日  星期六   晴天


請容許我爆1次粗_________佛都有火la______________- 分類: 未分類

真係1次感大把'

好lun柒嬲lo'

屌!乜hi ar你?'

你燒壞腦ar?'

得閑去睇下e生la'

最多我同你比埋e藥費lo'

你吾好以為自己好叻sin得+'

屌你老母仆~陷家產'

我覺得你ar媽,你ar爸好慘lo'

生你呢個感ge女出梨'

真係阻住地球轉'

行Q柒開la你,正仆~'

好心你la'

自己個FD條仔都溝'

仲同佢講話你冧佢條仔'

你有冇"自知之明"+?

快D 疴D尿出梨照下自己個死人樣la'

死仆~禿鷹'

你係咪睇得電視劇太多ar?

睇左"與敵同行"ar?

你係咪想做入面戈個"唐立言"ar?

雖然你冇殺人姐.

但係你知吾知你真係同佢好似.'

人地就係做戲,

你就梨真'

but你做得好假lo'

弱柒智+?

你吾識做咪搵我教你lo.

你又話我好識扮嘢'

感我咪教你lo'

我包你學完之後攞到"奧斯卡金像奬"

話我好扮嘢'

有bin個係老師面前吾扮嘢ar?

你問下你自己,你都扮la'

識得話人吾識得話自己'

係'我係扮嘢'

感我都需要係屋企扮嘢咩?

我係屋企好乖lo...好冇'

只不過我係學校,

上堂更係要好乖感聽書la'

如果吾係點攞個第2名比你睇,比你話la'

我係係落堂之後sin同D FD挽之ma'

等我教你la'

呢D吾係叫"扮嘢"

係叫做:

"工作時工作.遊戲時遊戲"

你有冇聽修女講+'

吾聽人講嘢'

仲話我好扮嘢'

我點扮嘢都吾關你事la'

你係咪吾抵得我扮得感好ar'正仆~'

得閑咪1齊切磋切磋下Lo'

仲話班花發姣'

冇嘢ar你'

你bin隻眼睇到班花發姣ar?'

講比我聽lo'好冇?

你只不過係冇人地感令,就吾抵得'

係到講人壞話'

就算班花真係發姣'

你點發都吾夠班花令la'

收爹la你'

又話joyce好黑人憎'

仲話不嬲都係感'

你仲黑人憎la.好冇?

你都只不過吾抵得人地人緣好.

so又憎佢'

又吾見你憎tiffany,黃韻珊......

其實你都好憎佢地'

因為人地成績好過你'

有$$過你'

你對我地都係感la'

你表面好似好鍾意我地'

但係實際上又係我地後面講我地壞話'

吾好當我3歲細佬la'

成日比你art'

係到係用我地'

但係我e+吾係3歲'

係13歲ar'

比半年前ge思想大左10年la'

10年ar'

你吾好再感la'

我仲話想同你做番好朋友'

但e+冇呢個可能lo'

吾該你自己好好感反省一下la'

你係咪食屎大+?

話我扮嘢'

你仲扮嘢la'

我好想同你反lo'

 






訪客留言 (返回 chio728 的日誌)


ling_chong 於 2009-03-08 08:49 PM 發表:
我都估唔到班長會感火 + 爆粗'
but 算la
唔好為左個ge 野 ' 嬲la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling_chong 於 2009-03-08 08:40 PM 發表:
講扮野 佢認第2 冇人感認第1
講姣 佢認第2 都冇人感認第1 LA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling_chong 於 2009-03-08 08:39 PM 發表:
就算佢係扮野 都扮得似D LA
好冇 唔夠我地..勁
就行開LA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SaNLeI 於 2009-03-08 08:32 PM 發表:
做咩咁嬲ar??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling_chong 於 2009-03-08 06:55 PM 發表:
最多送個T0ny 比佢lor
佢感鍾意'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾係講笑'
佢真係鍾意戈個tony lo'
Posted at 2009-03-08 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling_chong 於 2009-03-08 06:53 PM 發表:
佢想要條仔就去rubbish bin 都搵la'
你唔識睇英文我打中文'
[[垃圾桶]]

haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha'
我諗rubbish bin戈D都吾啱佢la'
佢想要ge話去toliet la'
我諗佢都吾G點解ka'
等我講比你聽la'
[[厠所]]ar'白痴'
Posted at 2009-03-08 08:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling_chong 於 2009-03-08 06:50 PM 發表:
自己冇人鍾意就行7開la
阻住晒/
做人地ge 第3者;'' pk'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第1次睇到natilie爆粗'
難得1見'
係lu'
睇佢感ge樣都冇令仔要lu'
Posted at 2009-03-08 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling_chong 於 2009-03-08 06:48 PM 發表:
十卜你!
打死佢..打佢都覺得晒力ar
叫佢自己去死la
搶人地條仔;'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得冇錯'
自己吾夠power就同人搶仔'
仲話埋我tim'
收爹la佢'
番歸耕田la'
Posted at 2009-03-08 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling_chong 於 2009-03-08 06:47 PM 發表:
班長做得太好la
well done'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係班長梨+ma'
點可以比呢D感ge人感挽我地+'
係咪sin?!'
如果吾係佢點話我做班長做得感扮嘢'
Posted at 2009-03-08 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling_chong 於 2009-03-08 06:47 PM 發表:
cmcm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX'=]]
小庄庄'
Posted at 2009-03-08 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]