| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 11 日 星期三  |
| 2009-03-11 |
分類: 未分類 |
冇乜嘢講'
只知道呢排好吾開心姐'
|
|
|
做人吾難 . xdd 吾好為一時Ge野而搞到自己咁氣餒 ' 人要堅強一點 . 就才是對的 ' =)
|
|
|
Icy107 於 2009-03-12 07:56 PM 發表:
Be HaPpY' cMCmcMCm`
|
網主回覆
嗯'
THX'=]] Posted at 2009-03-12 08:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我聰明的妹妹.. 吾好吾開心la.. 你吾開心我都吾開心架.,.
|
網主回覆
ar哥'
吾好感la'
你吾開心我都吾開心+' Posted at 2009-03-12 08:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX'=]] Posted at 2009-03-12 08:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呢個係其中個原因'
仲有好多好多... Posted at 2009-03-12 08:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
1齊la'
我地同病相"連" Posted at 2009-03-12 08:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都几難wo'
不過我都會+la'
Posted at 2009-03-12 07:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX'=]] Posted at 2009-03-11 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
笑.. Posted at 2009-03-11 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|