MiChEllE's bloG
chio728
暱稱: MiChEllE~雪兒
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-08-24
冇聖誕feel的平安夜:)
2013-12-22
2013-12-19
2013-11-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
◆::''elaine
◆::''katy
◆::''anita
◆::''panda
敏 (MAN_0517)
◆::''+愉
◆::''meng
◆::''BEE
◆::''moon
◆::''甘總
◆::''Lam2
◆::''suko
C.Iokwa (CHeonG_410)
◆::''老弓
◆::''+男
◆::''tiffany
◆::''彥
◆::''???
◆::''大佬
◆::''moksa
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 3 月 14 日  星期六   晴天


白色情人節hapi'=]] 分類: 未分類

今日同左joyce&Fion去影貼'

第1次同佢地去影炸'

開心'

祝大家白色情人節快樂’






訪客留言 (返回 chio728 的日誌)


MANDY_MC 於 2009-03-17 09:55 PM 發表:
CM比我個聰明的妹妹先...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX to my clever brother'
Posted at 2009-03-17 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TamSutSeong 於 2009-03-17 12:57 PM 發表:
快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hapi'=]]
 
Posted at 2009-03-17 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sio_tong 於 2009-03-16 04:34 PM 發表:
cmcm" For Michelle
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX to Rannie'=]]
Posted at 2009-03-17 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ianngalam 於 2009-03-15 10:02 PM 發表:
CM
下次叫埋我丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好ar'=]]
 
Posted at 2009-03-17 09:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LemonKiss 於 2009-03-15 09:36 AM 發表:
- 落埋雪仲爽-v-'
- 不過有可能=_____='
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都有可能ge_____________----發夢戈陣咪得lo'________xDDD'
Posted at 2009-03-15 05:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ivan258852 於 2009-03-14 11:24 PM 發表:
今日太趕la..
上完天堂落番黎唔見左你地..
想比你地都唔得..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你又冇比佢'
真係可惜'
你G吾G你差我1粒金莎?!'
 
Posted at 2009-03-15 05:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MANDY_MC 於 2009-03-14 08:46 PM 發表:
祝我聰明的妹妹.....
白色情人節爆快樂..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我聽明的哥哥'
你祝我快樂都冇用'
我都冇鍾意ge人'
而且又冇人鍾意我'
so我快樂都冇用'
Posted at 2009-03-15 05:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MANDY_MC 於 2009-03-14 08:45 PM 發表:
我又要朱古力..
我真係吾記得今日係白色情人節LU~
一D氣氛都冇..@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ar哥'
sor'
兩個情人節都冇比chocolate你tim...
 
Posted at 2009-03-15 05:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



monica00 於 2009-03-14 08:02 PM 發表:
星期1比我睇睇d相.. @v@'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

星期1sin la..'
Posted at 2009-03-14 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheng917 於 2009-03-14 08:00 PM 發表:
我都唔記得今日係白色情人節tim
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 e+記得都未遲'
Posted at 2009-03-14 08:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]