| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 14 日 星期六  |
| 白色情人節hapi'=]] |
分類: 未分類 |
今日同左joyce&Fion去影貼'
第1次同佢地去影炸'
開心'
祝大家白色情人節快樂’
|
網主回覆
THX to my clever brother' Posted at 2009-03-17 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
hapi'=]]
Posted at 2009-03-17 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX to Rannie'=]] Posted at 2009-03-17 09:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好ar'=]]
Posted at 2009-03-17 09:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
- 落埋雪仲爽-v-' - 不過有可能=_____='
|
網主回覆
都有可能ge_____________----發夢戈陣咪得lo'________xDDD' Posted at 2009-03-15 05:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
今日太趕la.. 上完天堂落番黎唔見左你地.. 想比你地都唔得..
|
網主回覆
你又冇比佢'
真係可惜'
你G吾G你差我1粒金莎?!'
Posted at 2009-03-15 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我聽明的哥哥'
你祝我快樂都冇用'
我都冇鍾意ge人'
而且又冇人鍾意我'
so我快樂都冇用' Posted at 2009-03-15 05:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我又要朱古力.. 我真係吾記得今日係白色情人節LU~ 一D氣氛都冇..@@
|
網主回覆
ar哥'
sor'
兩個情人節都冇比chocolate你tim...
Posted at 2009-03-15 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
星期1sin la..' Posted at 2009-03-14 08:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
e+記得都未遲' Posted at 2009-03-14 08:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|