| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 30 日 星期四  |
| 2009-04-30 |
分類: 未分類 |
尋日超級吾得閑'
晏就小提琴'
夾piano'
狂走音'
"湯雞"
下次bin個訓吾到揾laa'
肚痛'
食嘢'
7:30開會'
話就話開會'
其實就係train'
train到8點几'
係入bin挽'
""你隻腳濕吾濕ar?比我摸下''''
and then 黎+宜追住jenny'
and then黎+宜係到喊'
'''
打籃球'
吾識打'
9:45走'
番屋企'
|
網主回覆
THX'=]] Posted at 2009-05-02 02:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好的'
我會'
Posted at 2009-05-02 02:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
希望越大'
失望越大' Posted at 2009-05-02 02:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-' honey... -' 你肚痛丫??? -; 冇事丫ma???
|
網主回覆
e+冇事laa'
不過戈陣真係好痛'
Posted at 2009-05-01 10:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Icy107 於 2009-05-01 01:27 AM 發表:
Com2enT`
|
網主回覆
THX to冰'=]] Posted at 2009-05-01 10:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX'=]] Posted at 2009-05-01 10:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
PILOVE 於 2009-04-30 11:40 PM 發表:
班長好勁.. 你就好la..學甘多野!!!
|
網主回覆
學得1樣嘢之ma' Posted at 2009-05-01 10:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SaNLeI 於 2009-04-30 10:44 PM 發表:
CMCM'
|
網主回覆
THX'=]] Posted at 2009-04-30 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX to老婆'=]] Posted at 2009-04-30 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
難聽的'=]] Posted at 2009-04-30 11:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|