MiChEllE's bloG
chio728
暱稱: MiChEllE~雪兒
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2014-08-24
冇聖誕feel的平安夜:)
2013-12-22
2013-12-19
2013-11-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
◆::''哥
◆::''蚊芝
◆::''Debbie
◆::''LaM
◆::''朱仔
◆::''生菜
◆::''monkey
◆::''瑛珊B
◆::''joyce
◆::''鶢翼
◆::''anita
◆::''紅姨
◆::''丫豬
◆::''yamaha
◆::''wendy
◆::''丫B
◆::''+愉
◆::''lamun
◆::''yennis
[_--妍 In--_}]'' (tuesday518)
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


我想下年再去韓國.'] 分類: 未分類

我吾會打曬D行程出梨ge.']

但都几想再去多次軍訓.']

although吾G佢地up乜.']

但都好挽識到好多FD.']

韓國好多令女.']

都OK多令仔(郭俊豪咪其中一個loo'])

LOTTE WORLD勁好挽.']

but吾夠時間.']

本身想係戈到買番D飾物比你地+.']

又令& OK平.']

但係戈到好大.']

盪失路.']

so冇時間買到.']

呢几日食左好多個ice-cream.']

不如下年再去多次la.']






訪客留言 (返回 chio728 的日誌)


BBHarry 於 2009-08-02 10:16 PM 發表:
我想去英國or澳洲的說"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我想環遊全世界的說.']
Posted at 2009-08-03 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CynthiaSio 於 2009-08-02 02:55 PM 發表:
你d功課做成點ar??
我連掂都未掂過" -v-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做左少少.']
+油.']
 
Posted at 2009-08-03 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Icy107 於 2009-08-02 12:44 AM 發表:
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX 可愛的冰.']
Posted at 2009-08-03 10:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a08150521 於 2009-08-02 12:05 AM 發表:
我有冇手信ar
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

應該有.']
但吾G夠吾夠.']
Posted at 2009-08-03 10:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SaNLeI 於 2009-08-01 10:33 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX.']
Posted at 2009-08-03 10:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



monica00 於 2009-08-01 07:49 PM 發表:
haha,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hehe.']
Posted at 2009-08-03 10:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoVElY_AdA 於 2009-08-01 07:40 PM 發表:
下次我又報先!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55.']
Posted at 2009-08-03 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheng917 於 2009-08-01 06:30 PM 發表:
韓國都幾好玩~
我第一次搭飛機就係去韓國=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

me too.']
Posted at 2009-08-03 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dna0717 於 2009-08-01 05:56 PM 發表:
韓國...
想去日本多d...
COMMENT"=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

韓國好挽.']
Posted at 2009-08-03 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CynthiaSio 於 2009-08-01 04:30 PM 發表:
韓國好玩ma?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好挽ar.']
有機會一定會再去.']
Posted at 2009-08-01 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]