※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
今日原本係成9點先番學,咁我就打算8點倒先起身搞野啦,,,,
但係啊媽唔知煩咩係咁煩住-.''搞到我7點9起左身
跟住就同曾敏俊條pk講8點4-5個字係橋底等...
我8點3-4個字落到去,佢中未到,,,,
咁我就一個人憨鳩鳩咁等啊等;途中見到D人係咁番,,,,
去到8點40分佢中未到啊,仆街仔,仆街仔
之後8點45分佢到左,我同佢成個智障仔咁係咁跑,,,
好好彩係9點前番到
之後就去科學館,佢係咁玩叫唔知咩鏡
之後去到要做工作紙
走左去抄,
之後又冇野做啦,同一班人玩捉,之後被D工作人員插
咁即係冇得玩~~
lunch走番觀塘同水魚同肥俊食pizza hut.
走左食4人-.-水魚係咁加芝士粉落D野食到-.'' 
有D似唔係人食 ,,
之後番屋企,就咁一日,,哈哈
|