點解要咁?點解要係我當左你係好朋友,大家先變到咁?
我同你識左年幾,我對你好係因為年幾以黎我一直當你係好朋友,
我想你可以煩少啲野我先幫你咁多,點解我依家好似連想幫你既資格都冇?
我想變番好似以前,我想可以同你日日都吹下水,聽下你既無聊事,聽下你同朋友既事
我吾想好似依家咁,我吾想你除左係必要既時候先搵我幫手,我吾想咁
我想以後我都可以做你既好朋友,我吾想慢慢成為你生命中的過路人
我想好似以前,晚晚可以傾下計,我吾想好似依家連msn你都懶得應我
我幫你對你好,一切都係因為我當左你係我好朋友,吾係因為咩,係因為你係我好朋友
我真係好想繼續幫你對你好
我吾想冇左你依個朋友
如果我係有事對你吾住,又或者做錯左咩事,我同你講聲對吾住,請你原諒我
至少都比一個機會我,比我幫番你,比我做番你朋友
|