cursorshelp
*Shan'sDiary*
.............

2010 年 11 月 11 日  星期四   晴天

2010-11-11

今天一早去咗舒適堡做GYM.不知不覺間,原本我已經有三年幾無做过運動,勁多byebye肉囉!而且我覺得身體無以前咁好,依加成日都好怕凍,精神又唔夠!希望不久將來我啲肉可以結實啲la.最重要就係keep fit 成勁la.

跟住約咗駱敏唱K Lunch.第一次feel到自己似係到唱歌囉!平時唱k都唔知自己唱緊乜東東既,hahahaha......真係失敬失敬!!!

然後去新森林食個飯,太餓了!

最後緊係shopping啦!勁耐無買过耳環,今次一買買咗四對,發覺自己鐘意戴耳環多过戴其他飾物呀!!另外仲買咗6樣東西,當中包括兩件打底衫,三件襯衣,同咪一條好貼既紮腳褲!!今次呢批我好鐘意呀!!無後悔,實在太好^^返到屋企,立即洗咗啲新衣,準備明天著,呵呵呵......

 

刊登時間:2010-11-11 01:28 AM  [ 編輯日誌 ]






訪客留言 (返回 chishan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]