今日都幾開心
朝早做英文報告....首先去左M記...做做下做到2點倒
跟住去左防空洞玩-0-估唔到原來珊姐同kai榮都幾大膽小^_^
跟住做到5點幾...做完
之後去左膠和屋企....玩左一陣去左拎返支新拍....
我好鐘意....也好開心^_^
希望大家聖誕節快樂