分手後的第6日.... 我都系遠處甘望住距... 每分每秒甘等距... 回想同距一齊既日子... 2010年10月19至2010年11月5日 雖然系短短既20日.... 但系對我黎講已經系好耐好耐.... 同距一齊無煩惱只有開心.... 可能距會覺得我同距一齊系玩距 其實我唔系... 我系真心鐘意距.... 我會用我既心意打動距 令距同翻我一齊.... 我會等咖.... CSY forever love you