今朝又係咁早起身>< 唔知點解諗起佢就會特別早起身
第一堂係中文 教三國演義 一早睇過
數學就對數 原來唔駛計埋答案出黎
小息係課室冇落到去 呢排都唔想落去
之後p.e堂考掌上壓同situp 42同47下 幫呀sir拎完d咁重既野之後先考 ><
考完就自由活動 打籃球&排球 1個星期冇打排球 廢左好多呀><
兩堂is miss又冇返 有個miss黎左 要實驗考試 哈哈 個個都係到通水
都幾易考 16/20分
lunch同昌去左教員室搵力sir拎表 不過見唔到佢
走左去1b班搵佢 又見唔到佢 見到賤man 之後打左佢一野 點知何sir企左係到望住我><
佢望多兩眼就走左 冇事 之後賤man同細佬行左出黎 我又打過賤man 今次就比郭sir見到><
佢走左黎 叫賤man圍我 之後郭sir就又冇啦啦走左 好彩 次次係佢面前打人都冇事
上次係佢面前同彬彬打架 比佢打左一野 好大力><
今日咁黑架 次次打賤man都比人睇到><
eng堂第一堂對ws 第二堂做聆聽 過得好快
放學再去搵力sir 幫佢搵d f.1報 搵左金金,忠,文 聽日先幫佢搵埋其他人
跟住就返左屋企 一路同bobo,曼傾一路抄書 抄左4次喇^^ 差一次聽日先抄
頂 之前講好左唔去何sir個camp 而家又要迫我地去><
之後同容,詩,婷傾 詩(妹)原來我已經做左你呀哥半年^^ 過得好快
比詩玩死 玩我個日記>< 教我呀教我呀 教我點樣可以爆入人地個日記
雖然你鍾意玩病毒 但係唔好同我玩>< 唔想中毒
下次想玩我日記之前 講定比我聽先^^
p.s:有冇人知元朗排青同埋大埔區隊幾時選 知既話我聽唔該
|