| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
悶  |
今日放學見到妹妹
佢係到練緊波
之後去左打波
返到黎同妹妹傾左陣
冇人on><
今個星期六就係足球學界喇 下星期五籃球學界
要嬴呀^^
|
| 刊登時間︰2006-03-01 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |









 |
輸波  |
今朝去左睇犀照
都唔恐怖既
之後老豆車左我同星出去
佢地自己搭車
又話識行 之後又要問返我點行
果到勁正
有4個排球場3個籃球場3個足球場
原來要對黃大仙區隊
一開波比人入左一球
之後我入返球
公開比賽既第一個入波
勁開心
不過之後又比人入多波
完場前有一球冇人"mark"我既
不過我竟然傻左咁踢左出去
唔係既話就可以打和><
踢完之後係到打排球
幾好玩
之後就返屋企
之後同瑩傾左陣
好耐冇聽過你把聲^^
好彩有妹妹陪我傾
唔係實悶死 |
| 刊登時間︰2006-02-26 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |









« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 124 | »
|