| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
利是  |
今朝12點幾先起身
仲好眼訓
原本想訓覺
不過陪盈傾 所以唔訓
又冇人on
收到第一封利是 100$
呀媽傻傻地
比個個人都係100$
又唔見佢比我
聽日又有得收^^
好期待表姐既利是 哈哈
一定係最多錢既一封
因為佢老公好有錢
有幾間公司
妹妹,koey快d返黎
好想同你地傾
|
| 刊登時間︰2006-01-28 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |









 |
比賽  |
今朝遲左起身
打左幾次電話黎叫我落去
食完野之後去左搭車
去左大埔既X慈中學踢友誼賽
佢地係NIKE杯B組 91同90年
我地係A組
我地今日岩岩好得5個人
人地有個區隊 不過勁廢
同佢地踢左3節 每節20分鐘
第一節佢地嬴2:0
第二節我地入返4球佢地入兩球 4:4
第三節比佢地入多2球
輸6:4 入左1球咁多
不過冇咩唔開心
跟住同星,車去左元朗買衫
買左3百幾
星過左一陣就同佢條女走左
我陪車去買鞋
佢買左咁耐都買唔到
跟住佢陪我去食飯
之後返左屋企同妹妹傾
好開心^^
今日用左4百幾$ |
| 刊登時間︰2006-01-27 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |









« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 124 | »
|