今日.....第一堂就比物理科(唔想提名)老師話呀頂
話我如果手腳唔協調
要去個o個特別學校
頂佢咩.....無聊玩下姐洗唔洗咁話我呀
死啦...突然覺得物理好難
我仲想下次maths同phy chem blo都全班第一
但係phy同袁家華差太遠啦
好難追到喎....
唉...今日頭疼到嘔
死人邱傲寒仲係到玩我
邱傲寒成日好似個細路咁
做o的野....唔想講 驚嚇親大家
不過佢個人都算好差既
有時出頭都係搵佢(既係白老鼠)
不過簡sir好好笑
成堂係到講gag同廢話...不過有時爛到唔識笑
今日係咁多...88
|