又差唔多成個月冇打過
就算返學既無聊野,,都可以打下既=_=
朝早係到諗緊著唔著件毛毛褸.
著1著上身,,件冷衫已經痴滿毛毛,,,放棄-口-著返本身個件
出門口,,,又大風又凍,,,攞人命
早讀*扮睇緊自己本書,,,其實溫緊中史 不過係呢個呀sir先用得著架姐.
中史*對小測,,仲有2堂又測驗-口-
視藝*3堂係哂電腦室,做個陣係咁"呵欠"唔識停-.-
個logo落到信紙,,勁細
中文*作文,,第1次比作文題目考倒,,諗左好耐,,,最後作左自己鄉下
lunch*本身有班籃,但籃球埸未乾,,,~仲好,,篇文又未作完,,隻眼又不斷下垂
綜人*要開始做專題研習,,全球化,,1樣煩既功課
放學*平時都會買d野食,,,今日拿拿林返屋企算=_______=
結衣同生田斗真主演既電影.
花水木*
主題曲不錯@@
日本8月21上映,,香港上就唔會上架啦,,等碟或網上吧*
期待呢~
|