|
2007-11-08
|
原來今日冇影子wo~
我搞錯咗 = =
P.E幾好玩呀!
不過幾凍下,
Eng MMLC,
去咗書展,
阿雪.......
Eugene.......
唉......
好鬼無奈呀我!!
我係度睇狗囉~
嘩........
d狗好得意呀~
中史堂好鬼死好笑
特別係Miss.馬個句
"手多多,樣衰衰"
Lunch上去練歌
咦......
都唔知班人搞咩??!
係咁嘈,
頂你咩??!
呢個又話唔唱,
個個又話唔唱,
麻煩到死~
係都要阿Sir上黎先認真D ge~
4點幾上到課室,
成班人係度畫黑板 ^^
Eugene上黎講個句最正,
哈哈......
(希望佢睇唔到 A_A)

|
| 刊登時間:2007-11-08 06:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 313 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|