|
2007-8-24
|
琴晚睇咗第8集偵探學園Q
係第一集令到我喊ga~
見到流同Q佢哋咁好,
我真係好開心呀!!
係流笑個陣,
我真係喊咗出黎呀!!
今日睇曬偵探學園Q ge 動畫,
一樣咁講,
好睇!!!
我又開始搵返以前個d碟出黎睇,
而家就睇緊"天國的階梯"
我都係比較鍾意睇細個個陣!
唔知點解??!
我成日都覺得,
細個個度,
Sweet好多!!!
唉......
Youtube個度,
睇唔到日版花樣呀!!! T^T
點算??
聽日要返學,
約咗Antonia食飯,
到時見!!! ^^

|
| 刊登時間:2007-08-24 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | ... | 313 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|