|
2007-7-1
|
今日阿媽帶我同阿妹去迪士尼玩,
本來以為冇咩玩,
但係玩玩下,
就有好多嘢想玩lu~
最驚就係玩”飛越太空山” lo~
勁恐怖!!
我幾驚佢D機器壞咗,
跟住我跌咗落黎呀!
我係咁捉住阿妹隻手 =P
而阿妹就係咁叫!
仲玩咗好多嘢呀!
好似小飛象,
碰碰杯……..
差唔多玩曬佢D嘢,
香港迪士尼真係勁細囉!
今日呢,
我發覺我個膽真係好細囉!
乜都驚一餐!
睇3D都驚,
哈哈…..
岩岩同阿媽講隻獅子好得意,
阿媽話咬我,
跟住佢就真係飛埋黎,
吓死我呀!!
仲同咗好多迪士尼公仔影相,
有米奇
米妮
Pool Pool ……
佢哋好好攬呀!
仲碴車tim~
好好玩呀!
但係我諗阿妹最激氣ge~
就係部相機係咁冇電啦!!
影一陣又冇電!
到咗最後,
我哋睇埋煙花就走啦!
返荃灣食沙嗲王,
仲傾咗好多嘢!!
下次有機會再去!
今日真係勁支力囉,
而家勁想訓,
但係唔得,
頭未乾!
|
| 刊登時間:2007-07-02 12:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | ... | 313 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|