|
2008-03-09
|
今日同阿雪出MK``
Kaka``
去咗睇"軍雞"
好正囉``
不過好似陳冠希做會好睇D =3="
跟住去咗買書``
行咗好多間哎``
不過我只係買咗一本-3-"
下次出MK要記得帶多錢=]
跟住就係度搵密鋪啦
搵到死死下
跟住諗住食甜品
點知行咗好多間都好多人=[
最後去咗一間訐留山
食個過程就...... =33=
跟住就返黎lu``
Haha``
美好的一天=v="
|
| 刊登時間:2008-03-09 07:48 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 313 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|