| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
2009-11-30  |
分類: 同朋友開心的事 |
我今日同,蚊,儀!一齊去左旺角!
陪蚊買野同去左影相相!
之後我哋返黎叫琳琳B一齊去儀屋企玩!
玩左好耐~我哋就睇宮心計大結局!
睇睇下蚊又走琳琳B都走左..
得我同儀一齊睇哂個結局!
之後我就返屋企!
我唔得閒所以好快咁打...
我唔打喇!做野丫...
|
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
生日~  |
分類: 未分類 |
我今日好開心丫~
有蚊.儀.朱女.琳琳B.嘉熙.華.蓉姐一齊同我慶祝!
我哋去左新公玩誠實同大瞻...!
之後我哋去左買野食上去朱女屋企食!
再]傾左我哋朋友大家之間既事情!
佢哋送左好多禮物俾我..我好開心!
經過今次我哋一定會仲fd D!
好多謝你哋丫!
我永遠都咁愛你哋! |
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
2009-11-27  |
分類: 無聊事 |
呢兩日陸運會終於完左喇!
去度得個睇字!勁悶!
我有比賽..不過輸左囉~
都冇咩野好打....!
等有野再打喇= =
朋友唔在乎多..只在乎幾多係真心
呢一句琳琳B講得最岩! |
2009 年 11 月 20 日 星期五  |
火丫............  |
分類: 未分類 |
尋日我同蚊,晴,廖廖.琪,寶唄一齊行落黎!
行行下,晴同寶唄係度搶我部手機!
佢哋搶到我部手機!唔知係度睇D咩~
之後我就好大聲叫佢哋俾返我!
佢哋唔肯俾~我就喊左出黎~
一路行一路喊~我至憎人哋攞我部手機囉!
佢哋好訓刻人憎~我憎佢哋~
哼......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日我如常放學!
其實本來要去田徑..但係我懶唔去!
而且又遠喎..我老豆都唔係好想我去咁遠地方!
之後我都華,琳,儀黎左我屋企玩電腦~
玩左一陣就走喇~
我同琳就去左食吉野家!
之後我哋就各自歸家喇! |
2009 年 11 月 16 日 星期一  |
2009-11-16  |
分類: 未分類 |
補打14/11
14/11係雯雯生日~
我,蚊,魚旦,廖廖,7琪,寶唄,晴!
一齊去左雯雯屋企慶祝生日!
我哋食完個蛋榚..得返D Cream~
我哋用D Cream黎玩!~
我玩到訓左落地下~好彩我冇hi到D Cream!
之後我哋影左幾張相~
玩左一陣就走啦!
之後我哋去左搭2E車!我哋坐上層..!
廖廖佢哋開哂D窗..勁涷囉!
慶我同蚊蚊去左郭郭屋企玩...
一齊打電話玩好好人~好好人勁攪笑囉!
不過我覺得佢好無奈= ="
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
15/11
15/11係蚊生日...!
佢同琪佢哋去慶祝!
而我就自己係屋企做功課!
悶極~
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 18 | »
|