| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 29 日 星期六
°×。""我相信﹍°+. " 終有一天Ⅲ+°. |
| 好攰,,,,,, |
|
今日好鬼攰牙,,,,
朝早就要去深圳,,,
之後又要返頌安,,,
搞到成8點幾先走,,,
返到黎```
攰到你,,,
真係唔想打blog...
呢排好似d blog打到好短,,,,
聽日打長d先''
bY s!U 玉** |
刊登時間:2007-09-29 09:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
網主回覆
多謝哇'''
我去唔到你個blog喔,,,一去就lag機...
如果我去到,,,第一時間比cm你``` Posted at 2007-09-30 08:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
1::咩係mk...
2::我不嬲都係sd sms,,係狂sd,,,
以前d人就知,,,仲有幾個係仲sd緊.... Posted at 2007-09-30 08:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
頌安係馬鞍山果邊架''
都唔係ge,,,
我係返到黎先打blog`` Posted at 2007-09-30 08:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|