| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 1 日 星期六
°×。""我相信﹍°+. " 終有一天Ⅲ+°. |
| 成日著住校服.............- -'' |
|
今日,,,,
本身想同細茵一齊去圖書館借書做bookreport''
點知佢唔得閒......-33-
搞到聽日先去.........''
今日成日都係度著住校服...- -
係度自拍................-口-```
無奈...............-0-''
{{倒數8日```}}
8日之後.....
就係我ge大日子啦~~''
好開心.....
((會唔會遲左d....- -))
我d FD子全部大過我.......
仲全部叫我'超人'.......................................-33-
我係小學已經俾人叫得多................
e+又黎.............-V-''
嗚.................><
bY s!U 玉** |
刊登時間:2007-09-01 06:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 8 月 31 日 星期五
°×。""我相信﹍°+. " 終有一天Ⅲ+°. |
| 今日係第3日...`` |
|
今日係第3日~~''
{{結業禮哇''}}xd''
朝早8點返到學校,,,
之後又係度排Drama....-v-''
之後又排步操......
{{入左代表隊....要上台表演...oh my god``-33-}}
我地食飯又係6個一齊食,,,
幾勁...``
之後表演'天才表演'ge時候,,,有個扮木村,,,爆笑....xdd''
之後步操,,,
可以話俾大家聽,,,,
踏地果陣係勁齊,,,
聽到'boom'一聲....-0-''
之後我同衛敏嘉<<1A 同埋徐詠琪<<1D 都諗住參加S.John...''
好玩喔```
就要返學,,,,
醉艾1B*********x十姊妹***********
1B萬碎***********************{{嘻***}}
bY s!U 玉** |
刊登時間:2007-08-31 07:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 26 | »
|