聖誕快樂啊^^
哈~我好勤力啊..又打blog,wakaka
今日朝早去佐嘉道理農場.haha.
行到好累啊...(全程都係行嫁ha,d 路勁斜...有d都唔知點行)
但係d景色好靚啊, 回程果陣望番上去都唔信頭先行到咁高
最得意,最好玩ge係...同d鸚鵡講佐勁耐hi,...佢都唔彩我
最後唔理佢啦..走..點知佢地無啦啦一齊彈句byebye..仲要勁清楚,又唔停...byebyebye......
玩到5點幾,人地關哂門先走..ha~(好累~)
.............到佐今晚..哈哈,我去學琴..(係咪好勤力呢..christmas都學)<-我傻了.:p
番到屋企成個散哂啦..我要休息啦..:p 唔知你地今晚有咩節目呢?
merry christmas!!!
|