☆°.~FoReVeR FrienD~°﹒☆
chiuyung
暱稱: 蕉YuNG
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-28
2009-03-10
2008-12-30
2009-01-01
2008-12-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


merry christmas 開心 分類: 未分類

聖誕快樂啊^^

哈~我好勤力啊..又打blog,wakaka

今日朝早去佐嘉道理農場.haha.

行到好累啊...(全程都係行嫁ha,d 路勁斜...有d都唔知點行)

但係d景色好靚啊, 回程果陣望番上去都唔信頭先行到咁高

最得意,最好玩ge係...同d鸚鵡講佐勁耐hi,...佢都唔彩我

最後唔理佢啦..走..點知佢地無啦啦一齊彈句byebye..仲要勁清楚,又唔停...byebyebye......

玩到5點幾,人地關哂門先走..ha~(好累~)

.............到佐今晚..哈哈,我去學琴..(係咪好勤力呢..christmas都學)<-我傻了.:p

番到屋企成個散哂啦..我要休息啦..:p 唔知你地今晚有咩節目呢?

merry christmas!!!

 

 






訪客留言 (返回 chiuyung 的日誌)


lambo726 於 2008-12-29 05:21 PM 發表:
 -COMMENT-]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ErnestBoy 於 2008-12-27 01:01 PM 發表:
學鸚鵡講野~~
bye
bye
bye
bye
bye
bye
bye
bye
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 = =" hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihiv hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi hihihihihihihi
Posted at 2008-12-27 01:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Joyce0915 於 2008-12-26 06:02 PM 發表:
comment`-]]
Christmas都練琴?!好勤力wo^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 = =" 講下笑姐`.. 交佐錢無得唔學嫁
Posted at 2008-12-27 12:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love0526 於 2008-12-26 04:54 PM 發表:
COMM33NT`
你同邊個去呀?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 同啊爸啊媽細佬,婆婆..同埋.......
我乖乖女來嫁嗎..緊係同爸爸媽媽一齊去嫁啦..= =" sor
Posted at 2008-12-26 05:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuyuen1205 於 2008-12-26 04:42 PM 發表:
話你知.
我未去過嘉道理farm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 今次都係我第1次去炸..我要求佐好耐先有得去^^
Posted at 2008-12-26 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]