今日溫習班果d數.....唉..(可能係因為我無溫書啦)
我真係好驚今次考試數學連40 分都拿唔到
講番D開心嫁啦...我認番Luka 姐姐啦..hehe kaka!!
啊!!!唔講咁多, 溫書先..唔係ge話今次真係''無眼睇''啦
886 ></