慈,,
I 10V3 FTisland
chixp
暱稱: chixp
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
哈哈><
!!!
我要快d好返呀
我想.....T^T
金日
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 239
今日人氣: 3
累積人氣: 2004
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


我叫咩好?? 疑惑 分類: 未分類

我叫咩好??

        我叫咩好???

1.豉油,

因為我成日飲豉油(100%真)

2.唔知:P(幫我諗呀PLZ)

俾D意見我呀PLZ!!


金日,好悶呀!!!!

午休,打PAT PAT(假的XD)

不過,我打左女神個patpat(K")

打排球個時.好曬!!!!(火中!!)

CHING jai傻左(= =)佢係咁叫收山啦!!!!!><(佢火中= =)

唉,我唔知係唔係我hot得火,

冇啦啦angry佢們(yoyo我係傻婆XD)(K")

金日就完左啦!!!(其實唔想再打XD)我好乖呀!!我打QZ!!俾我一個KIS啦

!!><






訪客留言 (返回 chixp 的日誌)


ginger9 於 2009-11-11 07:56 PM 發表:
cOmm3n+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ginger9 於 2009-11-11 07:56 PM 發表:
cOmm3n+
要回的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



creamwingyan 於 2009-11-11 12:57 AM 發表:
cM:)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love13144444 於 2009-11-10 10:19 PM 發表:
媽媽~~~你點丫??諗到未丫??諗吾到??吾緊要!我同你一齊諗喇~~~哈~~講未呢?~~我好快諗到的!你等等我..我好快...等等..好快..等等..好快...等多等...好快嫁喇...等丫等丫等丫等...S0r..諗吾到...哈哈!! xD!好喇好喇~~吾玩喇~我諗緊嫁喇~我諗到再同你講..好吾好?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 = =.....好呀!!快同我講唔係就打你PATPAT!!!
Posted at 2009-11-10 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kuromiho78 於 2009-11-10 09:29 PM 發表:
你叫''他媽哥池'啦=/=!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 = =No!
Posted at 2009-11-10 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



moonily 於 2009-11-10 08:15 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



stephain112 於 2009-11-10 06:44 PM 發表:
c0mMeNT{x
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



stephain112 於 2009-11-10 06:44 PM 發表:
p0lly;;嚇死我地喇
吾知你嬲咩/33\
驚驚丫;;是也!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 (K")Sorry!!我係傻婆(k")
YOYO!!!
Posted at 2009-11-10 06:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mandybb423 於 2009-11-10 06:38 PM 發表:
豉油"0k牙0v0
xdd
haha^^
收山拉[[吾系叫你]]xdd笑死我t1m;xd
c0mm2nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我們係傻婆(K")
YOYO!!!
Posted at 2009-11-10 06:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]