2008 年 11 月 8 日 星期六  |
| 2008-11-08 |
今日....11月8號
係''佢''既生日...
系E度同''佢''講聲生日快樂先!!
雖然我想系佢面前同佢講句生日快樂...
但係...系度講都差吾多姐...haha`
(生日快樂)
|
| 刊登時間:2008-11-08 12:10 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 12 日 星期日  |
| 2008-10-12 |
今日...
要番學...要統評...
琴日去左練排球...練到周身痛...就黎痛死la!!
唉...隻腳又痛...隻手又痛....
聽日又要練排球la!!
今次要小心D啦....知吾知aR!?
都冇咩野講la...
~~~~~~~完~~~~~~~ |
| 刊登時間:2008-10-22 09:08 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 12 日 星期日  |
| 2008-10-12 |
今日...
又要番學..unhappy!! Why??
Because比人記左個缺點...
好慘aR~~
最衰都係果兩個死人班主任AR...
好憎佢地...無啦啦比人記左個缺點喎!!
吾happy aR ~~
~~~~~~~完~~~~~~~ |
| 刊登時間:2008-10-16 09:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 12 日 星期日  |
| 2008-10-12 |
今日...
心情幾好...想5想知咩事呢!!
就係....吾講...
你地比個cm我先La!!haha~~
好吾想返學aR``
聽日又要返學la
又要上堂..對住D老師...
吾想番.吾想番.吾想番.~~~
~~~~~~~完~~~~~~~
|
| 刊登時間:2008-10-12 08:00 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 6 日 星期一  |
| 2008-10-06 |
今日...
要番學.好慘呀!!
又對住d老師...就快死得la~~
救命呀!!我吾想番呀!!
放學...
練排球...好攰呀!!
But...好采聽日吾洗返學姐...
好happy aR```
~~~~~~~完~~~~~~~ |
| 刊登時間:2008-10-07 12:59 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | » |
|
chiyan1234
|
|
暱稱: chiyan 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|