一個cm都冇可能係因為冇fd知我有呢個blog啦...
呢度係我唯一可以講自己心事既地方,
我希望我真係可以將呢度保密啦~~
我諗除左我自己之外都唔會有人黎我呢個blog架喇!!!
呢排我同d fd既感情好似好返好多喇...好開心喔!!!
希望我地真係可以友誼永固啦~~forever love my fds!!!^@^
hello~~大家好呀!!!我叫紫羽...請多多指教!!!
呢一個係我既第三個日記仔喇@@好開心呢*&*
今日係星期六,又係唔洗返學既日子!!!係wor~~今晚做十大..大家一定要睇呀!!唔好錯過呀>w<''