ChLoEBLoG (=(Y)=)"

只寫 觸動 神經 的事,

無論是 讚美 還是 詛咒

也放進「文字」當中。




跌到也希望抓把沙
!\/*ickame
*h L o E
!\/*
e
*il

!\/*
irh

*08/30

!\/*
o
* tuent

!\/* FB

   【 * 高宜(Chloe Yu )


!\/*
ntret

*SingsinG
Comment XD

Dapoxetina V... (Chassype)
Acheter Prop... (Chassype)
Cialis Viagr... (Chassype)
Tadalafil 5m... (Chassype)
Magasin Levi... (Chassype)

FD'S PHOTOGA'
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

2009 年 7 月 6 日  星期一
貓隻領域護理計劃 (CCCP)


何謂貓隻領域護理計劃?

二零零零年八月,香港愛護動物協會招募了一群熱心的義工隊伍
合力展開貓隻領域護理計劃 (CCCP),負責照顧香港各區之流浪貓隻。
這個計劃目的是希望能透過先捕捉,後絕育,
再釋放回原居地的方法來改善流浪貓的生活及健康,
並希望藉著這個計劃穩定及逐漸減少香港流浪貓的數量。

這群義工(即貓隻領域護理員)配備了安全的捕捉器,
並接受過照顧流浪貓之基本訓練。
他們除了負責為流浪貓提供日常的食物及清水外,
另一個重要的任務就是要捕捉自己領域內的貓隻,
並帶到愛護動物協會中心作絕育手術。手術期間,
協會的獸醫亦會為這些領域內之貓隻提供簡單的醫療服務。
幼貓及友善的成年貓隻將被安排領養,
而那些不適合被人飼養在家中的貓隻,作絕育手術後,
護理員會將牠們放回其原居地,並由這群護理員小心繼續照顧牠們的餘生。


先捕捉,後絕育,再釋放回原居地的作用

由於已絕育的流浪貓群不能生育,所以這群流浪貓的數量會先被穩定下來,
繼而會慢慢減少。已絕育的貓隻,會減少在街上流連及四處小便的習慣,
亦同時減少了對附近社區所做成的滋擾。全面捕殺流浪貓的方法既不人道,
亦不能有效地控制流浪貓的數量。
原因是其他地區的流浪貓將會出於自然本能地遷入這個無貓領域,
換言之,流浪貓的領域其實是正在不斷擴充。


怎樣幫助流浪貓

成為計劃護理員。
流浪貓難於捕捉。餵飼者成功捕捉的機會較大。如果你現在已經有餵飼流浪貓的習慣,
歡迎參與計劃,替牠們作絕育手術。
而愛護動物協會的員工及其他護理員將非常樂意為你提供專業意見或其他支援,
令更多友善的流浪貓可以被安排暫養或領養。


留個言,怎樣@@!?
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009-07-06 01:28 PM

2009 年 7 月 3 日  星期五
狗場2天


今日又入狗場...今日多左個義工幫手...
佢叫姚明...佢係魔魔個朋友...

入到去第一時間..餵貓貓食藥...

你地要快d好番牙...個個都係病貓..= ="

之後倒夜香耶...洗地...同貓咪玩..


唔知隻3色貓仲認唔認得我呢..>.<"..
今次好似好快做完哂d野...咁..

之後我地去左睇另外2個貓房..
WoW...細好多好多好多..得一間房仔既地方有得企...

呢隻貓咪病左,,>3<"..條頸損哂/_\"..我地為左幫佢噴藥..
殘忍d都要..我地搵左個風扇蓋...蓋住佢..
./_\"..好心痛牙..

跟住..幫好多小狗洗白白...我第一隻幫隻門口狗女洗..
你隻衰豬牙..係咪開心死呢你..有人幫你洗白白../\/\",,





洗個時見到有一隻行不了..要穿尿片...>3<"...陰公/_\",,,
有隻好壞蛋...一倒水係佢個身係咪think走d水..搞到我地成身濕哂

你地睇下..洗完白白之後..成隻箭豬咁牙你地...
下面個隻洗完白白..廖交打牙..所以困住你先得=  ="

一洗完行出去..好多狗望住我地...好似好想我地幫佢地沖埋..=   ="..


之後我地去左探2隻大黑狗...好耐無見啦...><"..
無見1個禮拜...有無掛住我地呢..哈.../\/\


最後亞詩帶左我地去探bb狗...之前又要比大狗圍..
D bb狗 好kawaii..><"..好得意牙.../\/\"...
佢地好鬼傻架..大便左之後..又踩番自己d便便..好傻仔牙你地..哈哈哈...


我地蹲係到..點知比佢地咬PATPAT牙..


BB>3<”..愛屎你們..

最最最後又要餵貓貓食多次藥..


3色貓:舉頭望太陽,低頭思 (媽媽)

留個言,怎樣@@!?
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009-07-04 11:20 AM

2009 年 6 月 26 日  星期五
錦田狗場


今日同魔魔,tommy,牙詩入錦田狗場..


路邊的流浪狗

一入到去勁多狗狗係到吠.... 好恐怖牙...
去貓房之前要經過一段路..所謂要經狗狗們的洗禮 ,,, ="=..

呼@@ ... 有隻大狗撲埋我個身到..勁驚..佢隻手壓到我個身少少痛 ,,, = ="

終於行到貓房了... 入到去環境好差...好暗,,好似不見天日咁...
錦田貓狗場有三間貓房,我地入左最大個間貓房,幫貓房大清潔...
呢到大大話話都有30隻貓...佢地喵喵聲,,好似歡迎我地咁..當然啦..
好耐無人入黎同佢地玩了... 牠們獨自個兒的在活著在一個鐵皮屋...好慘.../_\"..



我,魔魔,tommy,3個人夾手夾腳咁洗乾淨貓房...
先沖地...後洗貓屎兜...跟住換報紙...餵貓...同狗洗白白...

呢到係全間貓房最舒服既地方..!!

 
Chloe:刷牙...刷牙...


貓咪們:開飯lu..好yeah有野食![^[Y]^]


E..無哂既!?? @_@


終於有餐包肚架啦..嗚嗚>3<"


污垢貓:望咩望..仲望隻秋牙拿..\_/


受驚貓:你唔好行埋黎牙><"

我一下行去佢就好似見鬼咁..準備走佬..= ="..
唔知係咪未黎之前受過咩刺激><...放心啦..無人會再傷害你地..


三色貓:咩事...!?

呢2隻就係成日爭寵而打交=  ="
我摸左邊貓..三色貓會打左邊貓...
我摸三色貓..左邊貓會打三色貓...
所以無計=   ="..一定要2隻一齊摸=    ="


貓咪:姐姐帶我番屋企牙..><"


小黃:我靚唔靚姐..呵/\/\"..


黃白貓:比你發現左..= =]"..


神出鬼未白貓仔:唔好影我啦..><
好搞笑架佢..Tommy話有幾次黎都見佢唔到..
佢好鬼驚人架..我地一追住佢影相..佢好似跑車咁衝左去第2個地方...
有好幾次差d多地下d水令佢"倩口太"..哈哈


kawaii既嬲樣..哈哈




呢2隻係全貓房最健康既貓仔..佢地2個要被隔離係一地方..-  -"..
佢地2個好怕人..因為佢係比主人遺棄架../_\"..點解d人可以咁殘忍...


見光死貓
又係一隻怕人既貓咪..佢好可愛架..
咁多隻貓我最鐘意呢隻...同埋打架貓.../\/\"

貓房入面有好多隻貓都好瘦..
Tommy話如果佢地有d咩病一發..就最快死的../_\"..
點先可以救到佢地..><"..


狗狗:姐姐,姐姐好開心你黎睇我地牙..><

 
呢隻Tommy話佢生左個瘤,,/_\"..可能唔會留得好耐..
連獸醫都話無得切左佢...唉...





狗狗們:姐姐好痕牙好痕牙..
點解好似幫我地抓癢多過幫我地洗白白既..@@

起初一入去見到係隻黑狗,,勁驚@@..
但係入到之後佢吠都無吠過我地@@..原來大狗先至係最乖既..

最後到左6點幾收工了..><"..唔知下次幾時先可以再見你地呢..??

留個言,怎樣@@!?
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009-06-28 11:21 PM

2009 年 6 月 23 日  星期二
義工活動


今日1點幾約左[帆帆]去柴灣大家樂見工...!!
原本唔止我地2個..仲有一個女仔唔識..
去到都唔算見工既..問幾時番得工咁..拎左ID Card睇,,

個[大家姐]..講左d令我唔係咁開心既..野..不過又唔係未試過..
都慣架啦..只怪自己命運不好吧..@_@"...我唔需要人可憐..!!

唉..個[大家姐]..靜係講話叫我地2個再通知...預左架啦..@@"..
東家唔打,打西家哦..嘻。

之後見未夠鐘做義工,陪我[家姐]去長沙灣交野
去到原來去錯地址,哈..原來要去旺角交..所以去左深水H tea..



食到差唔多就夠鐘了..飛左去觀塘..等[魔魔]一齊去樂和村..
去到見到[貓咪]啦..一隻好好好可愛既白色貓,,好靚女架>3<"..
咁靚既貓點解咁可憐..嗚嗚...下著雨毛也髒了..心疼..><"..



之後我地再去一個三角草叢..
睇下有無人餵人地..WOW,,最多有7隻貓..@@"






有個成日黎餵佢地既陳婆婆黎左..
雖然唔聽我地講..唔好餵佢地..但係都照餵,,到佢地食左幾啖我地先拎走盒貓飯..
因為陣間要捉佢地去絕育..佢地食飽左都唔會走入有野食既捕貓器...
都怪我地阻止唔到佢地>3<"..對唔住牙...

所以今日只係捉左1隻架咋..義工們話..如果唔係咁..都可以捉齊佢地..>"<
真係對唔住牙..要你地辛苦左成日,,我地又幫唔到咩手= ="..

到左10點幾收工了..
之後我地坐亞頭義工既私家車去灣仔間SPCA..
唔知係咪頭先捉到既呢..原來有種BB貓係貓"龍"入面..好得意牙..
哈哈..一直同佢係車上面玩到..到左灣仔都唔知..>.<"..好可愛牙..
隻BB貓可能係等有心人領養的...另外我地放低左隻大貓..係間待貓房,,,

 



第一次入SPCA..又係第一次入去待貓房..
入面好好幾隻貓..我地一入去既時候佢地望住左我地...陰公LOR><"...

最後今日既義工活動結束了..
雖然出了一身汗,,被蚊兒叮到一腳,,我都覺得今日值得既..
好想講...
流浪貓真係好需要疼愛..真係好希望D衰人唔好再咁對D貓..打佢地殺佢地..
流浪貓都係生命..可唔可以當佢地係你既朋友呢??...
真係希望有更多人會知道我們這樣做是為了什麼呢....

真期待下一次義工活動既來臨..@@"..
 

留個言,怎樣@@!?
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009-06-25 12:38 AM

2009 年 6 月 3 日  星期三
深圳遊@@"

 

今日同[家姐,亞哥,科韻,HO]一齊上深圳...
去左搭 深圳鐵路 自遊行牙...
最貴既站好似得RMB4..最平得RMB1-2..
今日去左大劇院站..福民站...會展中心站..仲有唔記得左..

去到個邊差唔多都中午啦..哈哈...
去左一個好似旺角既地方...飲茶...
同香港個價差唔多=_="...
但係D 3 比香港平.... (MAKE IN CHINA). ...國產...
有D 3 比香港貴=   ="".... (MAKE IN 外國) ....來佬貨..

食完野就去下一站...一個好似銅鑼灣既大商場...
發現左一樣野...係呢到的人既高度好似比上站既人高好多- -"..
見到個到個D [窒Q] 個個都係超過180CM,,=\/="..好高...
另外個D電器店..款款有得試..全部放哂係到比人任試...
呢樣野就比香港好..好多..哈哈...因為係香港一定要買先可以試玩部野...

之後再下站去左間Supermarket...都好大下..有2層..d野好平..
呢一站係買得最多野買得最多蚊既地方...亦係最開心既/\/\"..
不過我地4個夾埋都係買左rmb90幾蚊...
RMB9.9既手C bb雞...國產零食...洗頭水...等等...

最後一站去食海鮮...真係好平好平@@",,
聖子RMB18蚊斤,,蜆RMB18蚊斤...蟹RMB25蚊斤...食到好飽飽牙..@@",,,
係外面選海鮮個時..見到隻BB Octopus好得意牙..哈,, [/\[Y]/\]
個亞姐係到笑... 好得意!? ...有D驚訝...@_@"...

今日真係玩到好開心牙...@@"....
好多謝HO呢位導遊...呵呵...
下一次生日可能會去Macao進發哦..
18歲入賭場...賭番場@@"...不過都save定錢...@\/@"...

 

留個言,怎樣@@!?
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009-06-07 10:59 AM

2008 年 7 月 19 日  星期六
番禺


Img202201Img202202
Img202236Img202206
Img202226Img202207
Img202212Img202222
Img202228Img202214
Img202235Img202219
DSC00548DSC00498
Img202223Img202225
Img202224Img202217
Img202216
Img202209
Img202210Img202211
Img202231Img202230
Img202233
DSC00549Img202205
Img202204DSC00570
DSC_8447
DSC_8450
ap_20080229120540787
DSC_8507DSC_8473
ap_20080229120621581
DSC_8480ap_20080229120606136
DSC_8570DSC_8573
DSC_8566
DSC_8625DSC_8618
DSC_8615DSC_8620
DSC_8664

第一天:
由尖沙咀搭bus到深圳過關,,,
之後搭左成2個幾鐘先到番禺,,,係搭車過程中見到個婆婆係到賣水果,,,
先去冬蟲夏草廠,,,見到D培植樽..=口=...納悶...去完食飯,,,都OK既..
看看,,綠色3的係我地既領隊姐姐,,,
仲有一個叫偉仔(根本英俊),,的導遊哥哥,,,

之後去香江野生動物園,,,>3<"正...剛剛開始搭小火車睇動物,,,
嘩...好開針牙...見到有花鹿,,,長頸鹿,,,大象,,,駝烏,,,犀牛,,,
荷馬,,,斑馬,,,棕熊,,,獅子,,,白老虎,,,花豹,,,好多好多>_<"...
行行下見到有得餵小白老虎@@"本來好想餵O架,
冇帶到相機張SIM卡..=口="..笨蛋,,下次再黎過...@\~/@"...
行左去睇白老虎表演,,,嘩,,,好慘牙佢地...被"便"打到流血/口\"...

到左7:30PM去睇大馬戲團,,,唉...最可惜冇相機影/口\"...
好好好好可惜牙,,,下次要再黎過...真係好好好睇O架...
上面D相係上網借番黎,,,=口=,,服....
開頭有小丑唱笛,,,之後向觀眾派小白老虎公仔-口-"..搶唔到/口\"..
無啦啦有個人由空中上面趺左係水到..@@...被嚇到了- -"...
有D表演者係空中上面表演,,,好正牙>.<"...
之後有4個外國壯男,,,玩個4個圈,,@@"..真係好勁,,而且好恐怖...
及後有跳水睇,,,好搞笑牙...佢地搵觀眾,,之後推佢落水^口^"...
真係好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好睇牙...
第一日既行程就完LU...之後番到酒店訓,, - 口 -"..3星,,,

Img202227DSC00579

第二天:
一早起身係酒店入面食早餐@@"第一次食早餐係同咁多人一齊食- -"..
之後又搭BUS,,,去長隆水上樂園,,,>3<"...
雖然話唔識游水,,,但係入到去好興奮耶...
但係興奮還興奮,,,不過真係頂唔順個更衣室同沐浴室,,,
....黑到- -"...又臭,,又髒,,,=口="...
下次都唔好叫我去- -",,,
今日靜係玩左條短既滑水,,,同埋去左BB池牙...同造浪池,,,
個造浪池,,,都幾正,,,好似去左沙灘咁>@<"...
哈哈,,,去呢到梗係要負出代價架啦...就係黑到隻豬咁,,,呵...
好累牙玩到,,,>.<"...不過真係好開心牙,,,
因為之前講好左考完試去旅行,,,估唔到可以實現到,,,

最後去左蜜蜂王國,,同"幸"仁禮餅店,,就番羅湖過關香港,,,
係搭緊火車個時候,,,有個亞伯同亞叔望住我都唔知做咩事,,,
我咪望番佢LOR...佢就好似好驚咁周圍望,,,
驚死我知咁,,下次比我見到你實行,,,
望到你實一實,,,睇你仲禁唔禁望,,死仔,,,

下次好想去韓國OR泰國,,台灣耶>.<"..
日本就,,- -"大過左先啦,,呵,,,

P.S.真係好開心,,,^_^"

留個言,怎樣@@!?
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008-07-19 10:45 AM