2011 年 2 月 20 日  星期日   晴天


2011-02-20 分類: 未分類

返到學校想搵兼職~~

喺屋企冇乜嘢做.

聽日去派傳單!~~






訪客留言 (返回 chloe886 的日誌)


pafu9990 於 2011-02-20 06:07 PM 發表:
兼職工作3-6k,多勞多得!!

每日只需用電腦工作2-4小時便可,多勞多得!!
職責為公司進行e-marketing工作,主要透過網絡增加公司網站流量,收發email等
月入$3000-$6000,時間自由,有完善培訓
表現佳可轉全職,月入約10000-25000
http://www.getright-hk.net
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]