chloe886
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2011 年 2 月 20 日 星期日
2011-02-20
分類:
未分類
返到學校想搵兼職~~
喺屋企冇乜嘢做.
聽日去派傳單!~~
發表時間:2011-02-20 06:07 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 chloe886 的日誌
)
pafu9990
於 2011-02-20 06:07 PM 發表:
兼職工作3-6k,多勞多得!!
每日只需用電腦工作2-4小時便可,多勞多得!!
職責為公司進行e-marketing工作,主要透過網絡增加公司網站流量,收發email等
月入$3000-$6000,時間自由,有完善培訓
表現佳可轉全職,月入約10000-25000
http://www.getright-hk.net
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 chloe886 的日誌
]