2011 年 3 月 12 日  星期六   晴天


2011-03-12 分類: O2、

唉唉..

唔開心.點解個個都讚我BF好..

都未聽過有人讚過我好..

唔通我真係咁差咩??

 

今晚唔知道食錯乜嘢.肚子痛..

都未算.萬惡的頭又痛了~~~

好辛苦啊..

睇嚟我要好好照顧自己了..

今日同babe去行街..

發覺佢同我都有共通點..不過佢嘅表現冇我咁強烈啫..

 

鑒於實在太頭痛了.

我冇辦法再講了..唉唉..

唔想諗嘢啊.討厭自己..!!!






訪客留言 (返回 chloe886 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]