| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 17 日 星期四   |  
| 2008-07-17 |
分類: 未分類 |
今日我放左學....
就同楊AnD柯去我屋企燒烤
我地去喝荼[我啊媽請=]
喝完之後...我地就去燒....
好野...我屋企冇人...
我同我d fD子可以玩......
燒到8點幾...佢地就走
好想佢地黎我屋企訓囉@V@
|
| 發表時間:2008-07-17 08:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kelly 於 2008-07-22 11:24 AM 發表:
儀: sorry 唔系我詩就會同你訓囉 * * * * 我令到你同佢都唔開心 s---o----r----r----y
|
|
|
謝騏駿 於 2008-07-21 02:18 PM 發表:
我今日係最後一日開MSN我好想去死啊!!
|
|
|
謝騏駿 於 2008-07-21 02:17 PM 發表:
你好
|
|
|
yyfong 於 2008-07-19 03:14 PM 發表:
C0mmEnt:]
|
|
|