琴日...去左BB AGM
哈!見到令仔呀!

(佢真係好令仔,,姍,,你唔可以否認!哈~
佢好似係唯一一個我同姍意見不一的)
原全冇諗過佢會出現呢
佢黎拎獎嫁~
哈.MADAM,,SIR佢地拎五年服務,,

夫妻檔拎獎~

辛苦曬...!幸好,,我地冇令你地失望
我還記得5年前,,
我第一日返BB既經典一幕,,
每次諗起都好想笑
我依然都咁愛你地的!

唔係我,,唔係姍
係DANIEL拎獎!恭喜曬=]

楊SIR,,我地遲D又見面啦^^一齊bbq~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
晚上,,我同姍打俾呀靖傾計...
"喂..你好呀,,唔該我想搵馮騰靖先生"我超正經的說
佢停左一下,,唔識出聲,哈!
我想繼續玩嫁...但我已經忍唔住笑,,,HAHA~~
傾左成個鐘,,原來佢有獎,,
但佢分隊冇同佢講呀,,
如果唔係就可以見到佢了!
我要約58食飯!!我要約58食飯!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我今日見到一D野,,覺得好可笑...
行行下,,都向到笑...HAHA~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
考左英文ORAL LU,,YEAH YEAH!!
|