6/11同13/11
都係好日子!
你你你你你你你你你你你你你你你你你你
話係唔係!哈哈!
又可以一聚了!
生病了 請了一日假
睡了大部分時間 剩下的跟人msn sms
回到學校第一件事係要同jacky勾手指尾 哈!
多謝同學們的問候關心!
心裡真的很開心 是甜的
還未完全康復
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
跟jcaky moly stephen sunny傾計是開心的
跟好好好好朋友傾電話都係開心的
跟forever friend債電話都係開心的
跟moly傾某方面既野都係開心的
跟社職員一齊去睇啦啦隊3係開心的
我的新詩有進步是開心的
還有很多開心!讓我的快樂充滿這日記
一點一滴加在這兒!
|