今日要見家長........我只係叫我呀媽黎,,,,,,
但係我呀爸就番左落黎.....見到佢.....
超驚,,,,,,,,,,係見家長的過程中,,,,,都
無乜野發生.......but要寫4個解決方法
比佢地.........so跟著去左麗晶個到個
間大快活食野........好大雨,,,,,成身濕
哂.......星期一要考試la,,,,,,,大家努力
加油呀!!!!!!!!!!!
今日,同老媽子去左旺角行街,,,,,,一路行一路落雨.........仲要好大雨呀!!!!!!!!!
跟著去左藍田行左一陣,,,,,因為好大雨,so差唔多2:15就搭車返屋企la..........
返到屋企好悶ar.................沒乜人on ga!!!!!