好好彩!500蚊利是係我手!!哈

2008 年 2 月 9 日  星期六

 哈!

琴日去姨媽屋到抽利是,

每人夾$20出黎,[估邊個中500蚊利是]

我之前中過,

所以冇人估我!

但係竟然我抽中......

仲有360蚊.....[每人夾$20出黎估邊個中500蚊利是嗰D$$]

係咪好好彩?

 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »