好好彩!500蚊利是係我手!!哈
哈!
琴日去姨媽屋到抽利是,
每人夾$20出黎,[估邊個中500蚊利是]
我之前中過,
所以冇人估我!
但係竟然我抽中......
仲有360蚊.....[每人夾$20出黎估邊個中500蚊利是嗰D$$]
係咪好好彩?
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »