*友站連結*
好開心唷~入到第一志願,lor chan呀~^^
我同呀janet都係入lor chan,希望同班呀呵~
呀薯佢第5志願呀,好慘,唔知呀葉巧到第幾志願呢~?
聽日問下佢...
then,就去睇醫生啦,
跟住去飲茶,夜晚就去食日本野~
飽Q死我~=="