*友站連結*
今日去tsa呀...--"
lorchan果d全部都係柒頭...=/\=
呀janet又cut左個頭...樣衰~!
數學爆easy,但係eng就爆難==
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
愛死reina了~>33<"
想換reina做板,但係我又幾鍾意宜家呢個feeling~
至於漫畫...愛上左愛麗斯學院...>3<