開始左中四生涯啦;;
好多野做.好辛苦>< 晚晚五過12點都唔洗訓-,-
功課多.又要溫書.. .
<累>
哩幾日都留系學校溫書做功課.
留到7點.
好彩大家都幾funny;無甘悶.haha
0907.
放學就即刻出去穩baby.
傾下計甘..
0908.
WCK LKF PTW仲有幾個人系度做功課.
大家都好努力~ -v-
0909.
今日PTW講左句金句; <唔好用人地既鞋行自己既路> gd-0-
死人LKF嚇鬼我-,-
之後得返LKF系度.姐姐梨鎖門我地先走.系咪好勤力先-v-
0910.
今日LKK生日;又系敬師日;
上chem果陣有個細蛋糕加支蠟燭仔;
全部人系度唱生日歌haha 開心死LKK; *v*
今日到LKF講金句@v@ <書到用時方恨少.xd>
好彩ms.wai 唔鎖門,haha
去左聽講座既同學都未返..;
等到佢地返梨;幫SCF CF寫申請續發達通;
之後死人SCF扮我d語氣幫WCK寫-,-頂你.
7點就走啦; 系門口見到ms.ha mr.cheung..ha
前日系20090909.
真系長長久久就好啦;可?
|