聽日已經系54日. 唔覺得過得特別快 都唔覺得過得好慢.
一開始我系唔多理.但系心入面都系有你既.. 可能因為我地開始得太快 但系最近覺得自己每日都比之前一日更加喜歡你; haha 都唔知點解; 以前都只系會越耐越淡.唔知今次系咪可以試下越耐越愛呢? 不過你好似已經五系以前甘了. 其實系1d好細微既地方我都可以穩到d野梨同自己講你唔同左. 你真系第一個令我自己覺得自己留唔住既人...
不過今日都開心. 有你陪住都好開心. 好喜歡你哄我.好喜歡你緊張甘打俾我:)