cursorshelp
 
 
choco_hiu
暱稱: Christine`*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
奧運喔奧運;`3
BBQ<3
大起大落..;;)
支力;`
我又玩>.<
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
 
  2008 年 2 月 1 日  星期五  

Music C0ntest=D 分類: 未分類

今日搭四番到學校..不停搵人幫我打tie

入到禮堂..一拉開個幕個背景勁簡單

上年果個好好多! 今年大自然主題..

樂器組

第一組係中一同學..個鋼琴唔夠小提琴好-*)

第二組又係小提琴加鋼琴=P 開始有D悶..

第三係1C的.. 唱口琴好勁!佢個嘴會唔會痛?

第四組係1A的..寶淇拉得很好 

第五係上年果個男仔..又係鋼琴

 

獨唱組

林麗詩超勁上倒超高音

譚嘉豪包到成隻粽咁 黃貓講的..

聽左兩次不痛^_____^

 

合唱組

Kay同林鏘好似情侶喔

小慧真係好令女

第七隊7仔..黃貓話好彩唔係四仔-vvv-

 

明天待續..

 日記出爐時間  2008-02-01 10:35 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 choco_hiu 的日誌)


phylliskei 於 2008-02-12 05:38 PM 發表:
多謝你的讚賞,縱然我拉得不是太好。你班的譚嘉豪真的很厲害喔﹗
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kit 於 2008-02-02 04:07 PM 發表:
cm=]]
今年果個music contest mama地...不過好過冇得睇~^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]