chocolatemom
暱稱: 【゚×♥ cH0c0LaTE–顏顏♥_*` ×]
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
最新文章
去左尖咀倒數*
♥♥♥ `仲有1日就到 200...
♥`__12月29既日記*
♥`__12月28既日記*
♥`__12月27既日記*
好友名單
網站連結
aR 鈞 既 BG
S!U銦既Yah00 BG
包包既 BG
奶粉 既 BG
我之前既 BG
我地NDC同學開既論壇
豆漿既 BG
梁 s!R 既 BG
雪糕 yah00 既 BG
粟米仔既 BG
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 335
今日人氣: 4
累積人氣: 1674
« June 2004 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
金日係,,  2008 年 12 月 31 日  星期三   晴天 =]]


去左尖咀倒數* 分類: 未分類

金日,
下就3點幾,,米粉打俾我,,
佢話黎我果到,
牙儀又打俾我,,
叫我去鋪頭幫手,,
米粉到左之後
我同佢同丫儀去左BB HM..
我同米粉 FeEl 到好悶,,
咪走先囉,,
我地之後諗住去我 HM,,,
點知牙儀話D錢係我到,
咁我同米粉咪
去左俾番 D 錢佢先番 HM 囉 - -
番到 HM,,
問老豆攞錢買 M 記食 xD*
去到M記爆多人,,
我地咪買左番 HM 食囉..-.-

食完我地SEE下倉鼠




仲俾佢地 sw!M =](暖水)



我地玩電腦
就快食晚飯了,,
詩詩都黎左我 HM,,,
咁我同米粉 & 我老豆係到 EatInG
佢(詩詩)就係到玩電腦 - -"
食完冇幾耐..
丫哥黎左,,
佢同老豆好似 2 兄弟咁 - -||
我地8點幾出街去銅鑼灣..
叫左5050係時代廣場門口等,,
好耐都未到,,
我地打俾佢問佢係 where...
佢話仲有幾個站..(佢塔地鐵)
我地咪行下囉,,
(老豆佢同丫哥一齊,,
我地冇理佢,,
佢地只係帶路的)

無聊影下相...↑↓


我地等左好耐,,
我地又打俾佢,,
問佢係 where...
佢話下一站係尖咀,,
我地咪話係果到等囉,,
我地下一個目標→尖咀 xD
我地係銅鑼灣塔地鐵去尖咀,,
出左地鐵,,..老豆佢走左LU,,,,
我地SEE 到5050同菠籮一齊,.,,,,
菠籮的頭太似菠籮了,唔知詩詩定米粉改的
我地係尖咀到行行下,點小得影相俾你地 SEE 丫


我地係洗手間都影=]

,,11點幾我地跑去SEE煙花的地點,,
詩詩話好似追星..- -






就係咁倒數完,,,
走既時候好逼 - -
唔想打喇...>33<"
打左好多,,
希望你地會俾個 cM 我,,
我打左好耐嫁喇,,
1小時了..
又要 p0sT 相,,
又打字,,,= =||

發表時間:2008-01-02 08:58 PM  [ 訪客留言(290) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
金日係,,  2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天 =]]


♥♥`仲有1日就到 2008 lu =][♥] 分類: 未分類

金日,,
好似又係俾個電話嘈醒,,,
- - 巧無奈吧...♥
金日我起身冇 sd 個信息俾佢,,,
佢1點幾打俾我問我 y 唔sd 信息俾佢,,
佢仲以為我訓緊 - -(P!G..咩)
我就同佢講我唔知佢醒未,,
咪唔嘈醒佢囉 - -"
佢同我講,,::
[我唔舒服]
(詳情唔講得)
金日下就丫哥 c0mE 左,,
佢會係我 HM 到食飯,,
佢令到我都幾無奈下,,,- -
到左8點幾丫哥同我老豆都唔知係 R00m 到攪咩 - -"
12點幾我丫媽番左 HM
姨姨都黎左,,
(好彩係我識既姨姨,,唔係我會唔出聲)
我地出左街食野,,
我丫媽倒緊啤酒果時,,
佢倒埋俾我同丫哥,,
我好無奈咁飲左,,,,
好彩我之前有同叧一個丫哥飲過,,,=]
1點幾,,我地先番 HM,,
番到 HM,,,
同丫鉦傾左一陣電話就 ZZ 左 lu,,,*
金句時間到了,,,
(100%我諗的
)
♥無論天氣再凍..♥
♥只要有你保護
,,♥
♥我便可感到溫
暖♥

閃字時間:↓

愛情閃閃:→
FD 閃閃:→
100%自制閃閃:→


發表時間:2007-12-31 12:21 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]