今日都幾開心..
因為有好多事^v^
1)上左好課,好happy
2)我知呀令仔好x(唔講會好d)
3)冇食飯(唔好講出去)
4)有d老師好nice...
5)食飯果時,同d fd子係到play
我地個男班長好xxx
好q煩..
叫我呀4
好慘T-T
唔打啦
88