| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 11 月 19 日 星期六 |  |
| | 11月19日∼∼ |

自拍計時∼
喵∼

好多願望呀


有新娘呀


SONY貓∼

今日同老婆仔去左林村,再去左鐵路博物館上面有d相..”想睇多d問我啦,我可能會比你睇o既

| | 刊登時間︰2005-11-06 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 13 日 星期日 |  |
| 3人燒野食 | 今日好無奈,本來約左好多人去放風箏,諗住借埋相機,可以大家一齊聚一聚,玩下,影下相咁...點知有d人話唔去...有d話返工...最後買哂野先知irene唔舒服,結果得返3個人我,老婆仔,sunny,買哂野食...咁就係咁打電話call人,點知冇個去,咁我地都好無奈咁係度笑...最後都係去...係如心廣場等哂好耐先有車.去到個時d天氣唔錯唔熱唔凍,天陰陰咁
,好好既天氣,可惜少人,去到之後,搵左一個最近既燒烤場,點知個邊電話係收唔到...收到個時係變左中國移動
之後邊燒野食邊影相...最後因為d線既問題所以放唔到...之後燒完野食...行左一陣影左d相...就返荃灣...之後送老婆仔返屋企...之後去搵sunny...點知見到阿tom
...之後食埋野...返屋企
 | | 刊登時間︰2005-11-03 09:46 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 12 日 星期六 |  |
| | 測完驗之後既感覺 | 測完banking...一個字慘...識哂d mc...不過後面個d...答到鬼咁...唉...我想話banking阿sir成日講唔好做人肉影印機,要理解左,再用自己既文字吹返出黎...我好認同...都係我中4-5讀書既方法,唔使讀都好高分...不過依加全部英文,又多內容...要我吹...唉..唔係唔識d題目係唔識用abc吹呢...由幼稚園-->小學-->中學都用開中文既我...一下子全部英文,開頭真係好唔慣...不過經過唔夠2個...開始有d習慣...希望唔使幾耐我就可以克服依個困難啦
雖然我讀緊既野好深...不過我相信自己既能力
覺得自己做哂既人可以走...當阿sir咁講我地21128既同學走左4x人(60人)我算係遲走個d...走既途中見到有人答左mc之後白卷...21228全軍覆沒...冇野講...心情差哂...諗住考完唔諗...去準備普通話測驗d野...不過冇帶測驗題目...冇得做...心情黑哂...係極度無奈既情況..自己去左打機...就算連贏10場...都冇咩開心既感覺...加上之後輸4場..冇野講..之後有d同學仔黎左一齊打...打左一陣食野再打...打左4個鍾時間難過左同up唔返d心情...
3點幾就返左學校搵老婆仔,老婆仔測完驗咩都唔記得
要提佢先記得去打簿,之後我地去左荔枝角打簿,個時重有d唔開心,不過係地鐵比老婆仔開解
冇事lo,係地鐵個時老婆仔比左個扭計骰我...點知係好難扭...扭唔到...要大懲罰早知就唔輸賭啦
之後去左千色店睇左一陣...再去左愉景坐左一陣,傾左一陣計,好耐冇坐埋一齊傾下計lo...之後去左之前食過一間餐廳..不過今次冇咁好食...食完野去左公園玩o者喱水...不過好似唔多岩玩= =坐左陣去左海旁...一排冇去又唔同左...有d燈飾(不過冇開)d樹高左...行左陣之後送左老婆仔返屋企 | | 刊登時間︰2005-11-12 01:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 6 日 星期日 |  |
| | [ 此日誌受密碼保護 ] | | | 刊登時間︰2005-11-08 09:29 PM |
最後一 日返哈迪斯........... | 今日係最後一日返哈迪斯,唔知點解好似冇咩唔捨得既感覺...相返有時覺得d時間咁難過既
可樂返早 正哂 好自由不過一早都幾旺下...做做下去左洗帽,之後放左係通風頂吹(不過放左工都唔記得囉返...運野運得太開心),之後唔知點解早餐好旺...狂做包,做左十幾個都爭人,又要比人吹,又要咩都冇,好似好多野都要理,做到有d火火地
.之後食完野都冇咩野lo(食左好多野),入返去,跟手運左3隻dogdog去我個bag,哈哈,又運左d玩具,有扭計骰,有搖搖,最後走個時運埋風箏,哈
最後就走個時萬8,好好人咁比左2隻dog我,不過隻風箏係我身度...所以我好似冇咩正常反應(好唔捨得咁)=.="""最後走人點知老婆仔換完左衫坐左係度等我
咁我就換衫,之後傾左一陣...原來自己亂諗...聽左d野好感動...之後送左老婆仔搭車...

之後搵sunny...點知sunny約左janice,之後一齊去左飲野...不過一去到岩岩叫左野冇耐,杯野都未黎,janice收到電話,話佢隻貓貓唔見左,所以就走左
...之後飲完野sunny去左搵超...之後一齊返屋企.............. | | 刊登時間︰2005-11-03 09:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 27 | » |
|